ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Tomt

Publicerad 2015-11-17 22:03:49 i Allmänt,

Just nu så gör vi om småsaker hemma. Som t.ex. så kommer vi byta ut våra 14 middagsstolar till sprillans nya! Vi har ju stolar i typ läder eller vad man ska säga, men p.g.a. jobbet som mamma och pappa har så har många stolar blivit sönderrivna eller sönderklippta i botten kul att sitta där va? Så vi skänkte bort de stolarna för annars var de i fint skick och de går att laga men vi vill också ha lite smalare stolar så man får mer plats😊 



Många "missuppfattar" lite grejer med mig t.ex. att jag kommer med en Michael kors väska till skolan. Dock e den inte äkta därför fick jag den😁 För min storasyster hon har en konstig vana att bara ha märkesgrejer men hon kan inte ha oäkta grejer. Haha konstigt ja vet! Man sparar så sjukt mycket pengar på oäkta saker! Så jag får väldigt mycket grejer som hon t.ex har växt ur😍 Plus att jag tjänar mycket på att ha en sån syster😂 
Fancy pancy picture😂👇🏼

Nu ska jg krypa ner i mammas säng titta lite på film med henne och sova där😍 Haha vet att jag fortfarande sover hos mamma ibland men hon har ju den skönaste och största sängen i hela huset!😂😂

Natti❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela