ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Tips när man är sjuk

Publicerad 2015-11-23 22:48:32 i Allmänt,

Jag blev förkyld efter den kalla helgen❄️ Så därför tänkte jag att jag kan skriva lite tips på saker som jag gör när jag är sjuk🤒
1: Bädda ner dig i sängen med varm choklad och titta på film/serie

2: Göra läxor

3: Rita, jag tycker att det är så kul att rita men jag är inte alls duktig på det😂

4: Läsa böcker

5: Rida, bara för att man är sjuk kan man absolut inte låta hästarna stå stilla och ha tråkigt, tycker jag iaf😁

6: Ta kort, jag brukar gå runt i trädgården och ta kort, ibland är katten ute och då får han ju en plåtning lixom😂

7: Göra videos, jag gillar ju att redigera så jag brukar ta gamla filmer och sätta ihop till en video när jag rider t.ex. 

8: BUBBELBAD!! 

9: Do nothing...

10: Sova/ligga i sängen😍😍
Första bilden på mig utan hjälm😁
Natti❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-23 22:50:58

Jävlar! Vilka perfekta tänder! Haha det första jag tänkte på!😍😍😍

Postat av: Anna

Publicerad 2015-11-24 08:00:31

OMG! Du är ju typ felfri😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela