ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Ny katt

Publicerad 2015-11-22 17:32:00 i Allmänt,

I fredags hittade jag en bortsprungen katt i våran källare. Jag döpte henne till Smilla och jag la ut en annons som många delade😊 Tillsist hittade vi ägaren, egentligen ville jag inte det men det är inte min. Men när ägaren kom berättade hon att de har 7 andra katter och att Alice som hon egentligen heter är deras pappas katt men han hade åkt in på ålderdomshem så hon åkte till dom men hon trivdes inte, vet att jag förklarar dåligt men hoppas ni fattar😁 Så hon frågade om jag ville ha henne för de hade ändå tänkt att sälja henne men hon var ju borta i 4 veckor innan vi hittade henne. Så nu har jag fixat en kattlåda mat vatten och en säng till henne. Jag kommer kalla henne Smilla för jag kan inte vänja mig med att kalla henne Alice😁

Dåliga bilder men hon kan inte sitta stilla😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela