ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Igår och idag

Publicerad 2015-11-08 12:30:44 i Allmänt,

Igår när jag kom fram så red vi ut en sväng och körde full galopp😍 Vi mötte också ett tåg och han brydde sig ingenting! Medans när oliver och Therese red och mötte tåg blev han rädd... Efter en långritt så red jag lite på ängen och jobba igenom honom till imorgon. Och så hoppade vi ett litet räcke och ett litet kryss😍 Efter det så rakade jag honom och efter halva hästen blev maskinen knäpp... Men efter 30 min med att fixa maskinen så funkade den igen som tur var😁 Hade ju varit så kul med en Halvarsson häst😂

Sen gick vi hem och åt, när vi hade ätit var kl ca 9 och då gick vi och tog in hästarna och gav nattmat❤️
Efter det så skulle de ha "myskväll" men hehe jag ville inte vara med skulle kännas så konstigt😂 Så jag gick och la mig vid ca 9.40❤️

Idag så åt vi frukost sen borsta vi De Lillo och sen lastade de honom och åkte till dressyrträning. Det gick väl helt okej, de känner honom inte riktigt än så man kan ju inte förvänta sig att det går som när jag rider honom. Nu ska vi äta lunch och sen åker jag hem igen💔 Önskar att jag kunde ta med honom hem igen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela