ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Helt hårig

Publicerad 2015-11-18 22:41:08 i Allmänt,

Idag ägnade jag min tid till att raka 2 ponnisar. Sunny rakade jag hela halsen och magen sen sparade jag benen, huvudet och rygg/rumpa. Men det såg ut såhär: 




Sunny skötte sig såååå bra!! Det är första gången i hela hennes liv som hon blir rakad! I början så frustade hon mycket och darrade lite men när jag väl börjat blev hon coollugn och stod helt stilla! 

Mamma och Jennifer har testad att raka Glänsa en gång tidigare men då var hon tydligen "galen" men den här gången! Asså hon hängde med huvudet och bara njöt! Jag rakade en spårrakning tror jag att det heter. Eftersom hon inte rids så ofta så blir det bättre så här😊

kraam❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela