ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Helgen med Becca

Publicerad 2015-11-23 19:00:57 i Allmänt,

I lördags hämtade vi Becca i Gnesta och när vi kom hem till mig så lagade vi mat och när vi hade skalat och skurit all potatis råkar Becca hälla ut allt på golvet😂

Efter det så red vi. Vi red på glänsa och Sunny barbacka och hade Jojjo i handen. Vi trava och skritta bara eftersom det är svårt när man håller i en häst också😊 När vi kom tillbaka mocka vi och sen klippte vi Jojjo. Becca klippte halva och jag klippte halva. 

Efter det så hade vi hårkrig😂 Vi tog pälsen från Jojjo och kastade på varandra och en gång mosa jag in massor av päls i Beccas ansikte så hon gjorde hämd  och jag fick sååå mycket hår i munnen så jag höll på att kräkas... 
Sen åkte vi hem och åt middag, köpte chips, godis, ostbollar, Sprite och dipp😂 Haha vi åt upp allting medans vi såg skräckfilmen the conjuring och sen Zuper Zebran. Dagen efter så red vi till ridhuset. Becca red i ca 30 min på Sunny och sen bytte vi. Efter det så byggde jag upp en liten bana till Becca och Jojjo för Sunny skulle inte hoppa😊 Om ni vill se filmer mm från helgen så får ni gå in på VideofyMe och där heter jag Filippa-L❤️
kallt! -6 grader❄️
Jojjos outfit blev blå💙

Och Sunnys blev vit🐴




Glänsa är ju klippt nu och eftersom vi har kallstall får hon också täcke




Det var min helg, Hur har eran varit?

Kraam❤️

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2015-11-24 12:11:31

Min helg har varit grym!! Jag har precis lärt min katt lite trix som sitt ligg och puss! Har ju ingen hund eller häst så jag lär min katt som heter Lady för våran andra katt som heter lufsen lyssnar inte så bra😁

Svar: Wow vad kul! Jag trodde inte att man kunde lära en katt sånt😍
Filippa Ljungberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela