ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Freaky Fit

Publicerad 2015-11-14 10:53:56 i Allmänt,

Förlåt för att jag inte bloggat men i torsdags hade jag jättestort matteprov så dagarna innan bloggade jag inte för att jagpluggade istället. I helgen har jag varit barnvakt så då har jag inte heller hunnit blogga. 
Men iallafall, igår kväll så fick jag mina sponsor grejer från freaky Fit alltså Aloe Vera. Eller en försäljare av aloe vera.  Så jag ska berätta om grejerna och visa lite bilder😊 Jag har ju inte testat produkterna men ska göra när det finns tillfälle❤️

Aloe Heat Lotion: 



Detta är som linement men man kan också använda den för att ha som massage gel och om man vill få bort flugor från hästarna så tar man lite gel över näsryggen men inte vid ögonen. 

Forever Aloe Vera Gel: 



Man ger det 2 ggr / dag 45 ml eller 3 ggr / dag 30 ml. Detta är som ett kosttillskott. Jag vet inte jättemycket om dessa produkter men jag leta på internet och många proffsryttare använder Forever Aloe Vera Gel😊

Aloe Veterinary Formula:



Om hästen har sårskador kan denna hjälpa. Man kan också använda sprayen  efter man har badat hästen och vill få en extra glans då denna hjälper pälsen men sprayen ska appliceras på ren päls😊


Ni får jättegärna skriva vad ni tycker om produkterna i kommentarerna😊 Kraam❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela