ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Första inlägget

Publicerad 2015-11-17 18:56:27 i Allmänt,

Detta är nog mitt första inlägg där jag inte ska prata om hästar fast vem vet kanske i slutet?😂

Idag hade jag musik redovisning i skolan, inte när man spelar upp utan när mm pratar om badet/musikstilen. Men iallafall det gick jättebra för mig och sen gick en ny kille i klassen upp. Han har precis flyttat från ett annat land så han kan inte alls mycket svenska. Men han var jättenervös så han stammade lite och då börjar några i klassen skratta och hur fan tänker man? Det är inte så lätt tänk dig att du är ny i landet och klassen har troligtvis aldrig stått framför en hel klass och sen skrattar man till den personen? Så elakt! Men han gick när vi var klara alltså hem gråtandes, usch tycker så synd om honom! Hoppas han kommer till skolan så de som gjorde det kan säga förlåt till honom. Alltså visst det kanske inte var meningen att göra honom ledsen och de som gjorde det har så dålig känsla och vissa gick hem gråtandes av skuld. 

När vi skulle åka hem åkte vi förbi affären och hämta ut mina nya skor😍 Alltså jag är så SJUKT nöjd över skorna! De kostar i vanliga fall 400kr men det var rea på 300&kr!! 300kr!!!! Så jag fick de för en hundring!!!😍😍😍😍 De är så sjukt bekväma och snygga vilket är ett plus och de har ganska rejäl sula så jag kan ha de i vinter också! 




 

Det fanns ett par i strl 39 kvar och jag har ju 38/39 i sko strl så jag kan få plats med varma sköna strumpor i också😍 De är köpta på din sko men jag kan inte hitta de på nätet så de kanske är slutsålda? 

Ska jag fortsätta med inlägg som handlar om annat än hästar? Eller blev detta bara långtråkigt?😂

 Kraam❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-17 20:54:43

Bästa inlägget på länge!!

Svar: Tack! Jag tar det som att du vill att jag ska fortsätta med inlägg som inte bara är hästar😊
Filippa Ljungberg

Postat av: Sarah

Publicerad 2015-11-17 21:52:54

OMG jaaaa!!! Fortsätt med sånna inlägg! Jag som inte är hästintereaserad så blir detta sååå bra kompromiss! Älskar din blogg och detta var bästa inlägget på länge!!😍😍😍

Svar: Roligt att du läser min blogg fast du inte är hästintereserad! Tack så jättemycket!!😍
Filippa Ljungberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela