ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Luciatåg och bakning

Publicerad 2015-12-05 22:42:17 i Allmänt,

Jag knoppade och gjorde hästarna riktigt snygga sen lastade vi och åkte till ÖSLR. En sak som jag kom och tänka på var hur mycket det har gått frammot med lastningen! Innan De Lillo åkte så var Jojjo svårlastad och nu går hon in själv?? Jag tror att hon tog över De Lillos roll som den säkra läromästaren😉 Och Sunny! Asså förut kastade hon sig bak blev helt svettig och stressad. Riktigt rädd var hon så jag och mamma tror att ngn kan ha hänt i en transport ngn gång tyg gått över bommen eller så. Nu går hon nästan rakt in men när halva kroppen är i transporten så stannar hon och frustar lite men im man ger henne en liten klapp och pratar med henne så går hon in utan problem! 

Luciatåget var jätteroligt! Sunnyskötte sig sjukt bra även och det var över 60 st där!!! Dock så hästen bredvid höll på att vända rumpan och backa in i Sunny så då blev hon lite rädd typ men det gick bra tillsist. 

På vägen hem somnade jag i bilen så mamma och Alfons var snälla och fixade hästarna. När vi kom hem gjorde jag Sv presentationen medans mamma lagade mat och efter maten bakade vi. När de vi bakade så gjorde jag klart de andra läxorna imellanåt. Nutittar jag på Robinson Crusoe som tillhör sv presentationen och sen ska jag sova❤️












Kraam❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela