ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Idag händer grejer

Publicerad 2015-12-05 10:09:36 i Allmänt,

Idag ska jag vara pepperkaksgumma i luciatåget som ridklubben håller i😊 Kommer vara sååå kul! Haha dock kan jag inte sjunga särskilt bra men det är en kul grej lixom😊 sömmerskan har sytt en ursnygg pepparkaksgummedräkt till mig och en pepparkaksgubbeträkt till Alfons. Hon som har sytt våra underbara dräkter är Gerds systuga och hon är verkligen duktig! Ni kommer självklart att få se massa bilder efter så ni kan se hur det såg ut😍 

Sen på kvällen kommer jag att göra min hkk läxa och göra klart skolpresentationerna som ska vara klara nästa vecka. Ni kommer också att få se bilder på lussekatterna som är min hkk läxa och ngn dag ska mamma och jag göra ett marabouchokladhus😍😍 Sååå taggad på det och på söndag ska jag åka skridskor på Gnesta ishall! Så därifrån kommer också bilder😏 

Iaf nu ska jag till stallet och göra iordning hästarna för vi ska lasta vid 12 och jag ska pimpa  hästarna lite extra😉

Kraam❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela