ljungbergfilippaa.blogg.se

~Every Ending Is A New Beginning~

Frågestund

Publicerad 2015-12-04 19:50:48 i Allmänt,

Vad är ditt mål med Sunny?
Jag vill starta LA:1 iaf med henne men gärna högre få jag verkligen tror på hennes kapacitet. Sen hade det också varit kul att starta ngn hopptävling och testa på terräng, kanske inte tävla men testa fast vem vet?

Hur mår De Lillo? Har han det bra??
De Lillo har det jättebra. De ska på dressyrträningshelg lör-sön för Maggan så få får hon krama om De Lillo lite extra❤️

Vilka är dina bästa vänner?
Mina bästa vänner är Becca, Tuva, Fredrika, Ida och Ebba

Om du skulle välja en vän som du verkligen litar på, vem skulle du välja?
Jag skulle nog välja Becca för jag litar verkligen på henne och det är roligt med en hästtjejskompis också!

Hur hanterar du stressade hästar som spänner sig oså?
Som t.ex Jojjo så måste vi köra mycket övergångar och på Jojjo så börjar jag alltid mellan skritt och trav och när jag har kontrol på läget så kör vi galopp eftersom hon alltid blir väldigt stressad och springig i avsaktningarna från galoppen. 

Familj, vänner, hästar. Vilken ordning skulle du sätta dom i?
Jag skulle först välja familj sen hästar och sen vänner men vänner är otroligt betydelsefulla för mig men hästar går först! Asså jag väljer häst och familj på samma plats typ😁
Någon kille på g? 😏
Haha nej ingen kille på g❤️

Hoppas ni godtar min förlåtelse❤️ Kraam❤️❤️❤️

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2015-12-05 11:05:43

Åh love you😍😍😍😍❤️

Svar: Love u more❤️❤️❤️😍😍😍
Filippa Ljungberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela